اجاره سوئيت و ويلا در شيراز در عيد نوروز ۱۴۰۱ با رعايت پروتكل هاي بهداشتي

۴ بازديد

شيراز يكي از زيباترين و قديمي ترين شهرهاي ايران است كه به شهر گل ها و رازها شهرت دارد. اين شهر مركز استان فارس است و به دليل دارا بودن آثار تاريخي و طبيعي متنوع، اين شهر به يكي از ارزشمندترين مناطق گردشگري ايران تبديل شده است.
بهترين زمان براي سفر به شيراز فصل بهار است زيرا در اين شهر شيراز رنگ و بويي متفاوت با شهرهاي ديگر دارد. عطر بهار نارنج تمام شهر را پر كرده و هواي فوق العاده دلپذير با قطرات باران منظره اين شهر را رويايي مي كند. امروزه با كشف ويروس كرونا، سفر به اين شهر و حتي ساير شهرها كار بسيار خطرناكي است زيرا اين ويروس شيوع پيدا مي كند و افراد زيادي را در معرض اين بيماري قرار مي دهد، اما گاهي به دلايل ضروري بسياري ممكن است افراد به اين شهر سفر كنند.
نحوه اجاره سوئيت و ويلا در شيراز با رعايت پروتكل هاي بهداشتيزماني كه چيزي ضروري داريد و مي خواهيد سفر كنيد، حتما قبل از سفر از وضعيت شهر مقصد خود مطلع شويد كه آيا آن شهر قرمز است يا نارنجي و زرد، سپس تصميم بگيريد كه به سفر خود ادامه دهيد يا نه. در طول سفر حتما يك سري نكات كوچك اما مهم را در نظر بگيريد و با رعايت آنها به سلامت خود و ديگران كمك كنيد. اين نكات عبارتند از:
علاوه بر اين در تمام فضاهاي عمومي سعي كنيد حداقل دو متر با افراد ديگر فاصله داشته باشيد زيرا اگر فردي عطسه يا سرفه كند مي تواند شما را با قطرات تنفسي خود آلوده كند.در داخل خانه كه افراد زيادي هستند توقف نكنيد و در صورت لزوم حتما فاصله اجتماعي را رعايت كنيد.حتما از ماسك در همه جا استفاده كنيد.اولين و مهم ترين نكته براي سفر به اين شهر اين است كه يك اقامتگاه خوب و متناسب با سليقه خود انتخاب كنيد. مي توانيد به سايت sepanja.com مراجعه كنيد تا بتوانيد در مدت زمان كوتاهي از بين ويلاها و سوئيت هاي متعدد يكي را انتخاب كنيد.
اقامت در شيرازنكات مهم براي اجاره سوئيت و ويلا در شيراز با رعايت پروتكل هاي بهداشتيسعي كنيد از طريق اينترنت يك سوئيت و ويلاي مناسب را به صورت آنلاين اجاره كنيد تا براي يافتن اقامتگاه مناسب در اين شرايط خطرناك به دنبال اقامتگاه هاي مختلف نباشيد.دومين نكته مهم براي اجاره سوئيت و ويلا اين است كه سايت هاي سوئيت و ويلايي خود را با رعايت نكات بهداشتي و همچنين ضدعفوني شده انتخاب كنيد.قبل از رزرو سوئيت و ويلاي مورد علاقه خود، از صاحبخانه بپرسيد كه آيا ميهمان قبلي سوئيت و ويلا را چند روز پيش تحويل داده است، زيرا هر چه فاصله زماني بين شما و مهمان قبلي بيشتر باشد، احتمال شيوع كرونا كمتر مي شود.سوئيت و ويلاي دريافتي را يك بار ديگر ضدعفوني كنيد تا از تميزي آن مطمئن شويد.اگر سوئيت يا ويلاي شما داراي استخر است از استخر استفاده نكنيد، زيرا ممكن است حتي پس از ضد عفوني شدن آب تميز نباشد و خطر ابتلا به ويروس را افزايش دهد.ظروف و ظروف را با خود ببريد اما اگر از ظروف و ظروف سوئيت و ويلايي خود استفاده مي كنيد حتما قبل و بعد از استفاده با مواد شوينده بشوييد.همراه داشتن ملافه و بالش از ديگر مواردي است كه براي محافظت از خود در برابر ويروس در دوران كرونا ضروري است.توجه داشته باشيد كه قبل از دريافت سوئيت و ويلا تمامي تجهيزات و امكانات را بررسي كنيد تا از سالم بودن آن مطمئن شويد. اگر يكي از آنها ايراد دارد حتما با صاحب ملك صحبت كنيد تا بعدا برايتان مشكل ساز نشود.اگر با ماشين شخصي سفر مي كنيد، سوئيت و ويلاي پاركينگ را انتخاب كنيد تا بتوانيد با خيال راحت از سفر لذت ببريد.سوئيت در شيرازاكنون كه سوئيت و ويلاي خود را بر اساس موارد ذكر شده انتخاب كرديد، به دليل ابتلا به كرونا دست هاي خود را مرتب با آب و صابون بشوييد، زيرا يكي از راه هاي انتقال ويروس كرونا تماس با سطوح آلوده است و ما سطوح مختلفي را در سراسر آن اعمال مي كنيم. روز. لمس مي كنيم. بنابراين شستن مكرر دست يا ضدعفوني آن كاملا ضروري است.
شهر شيراز جاذبه هاي گردشگري فراواني دارد و سال هاست كه در رتبه بندي كشوري در جذب گردشگري قرار گرفته است، بدون شك يكي از تاريخي ترين شهرهاي كشور است. اين شهر داراي آثار باستاني و فرهنگي فراوان، اماكن زيارتي و اماكن سياحتي و تفريحي است كه گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند.
با وجود كرونا، مي توان به برخي از ديدني هاي شهر رفت، زيرا جمعيت زيادي دارد، بنابراين بهتر است به جاهايي برويد كه جمعيت آن كم است و فضا پوشيده نيست.
ويلا در شيرازچند مكان تفريحي در شيرازپرسپوليستخت جمشيد بزرگترين اثر باستاني ايران است. اين مكان در قلب مرودشت و در 60 كيلومتري شيراز قرار دارد. اين بنا فرزند دو دوره تاريخي هخامنشي و ساساني است.
تخت جمشيد شاهكار دوره هخامنشي است. تمام تمدن هاي آن زمان كه تحت سلطه ايران بوده اند در ساخت اين بنا تاثيرگذار بوده اند به همين دليل نمادي از يكپارچگي سرزمين ايران است.
حافظهاين مكان آرامگاه شاعر بزرگ ايراني، حافظ شيرازي است. اين مكان در شب هواي بسيار خوبي دارد. فال حافظ، چايخانه سنتي و فضاي آرام اين باغ از ديدني هاي حافظيه است.
سعديهاين مكان يكي از ديدني هاي شيراز است كه آرامگاه شاعر نامدار سعدي شيرازي است. اين مكان در گذشته هاي دور عبادتگاه و آرامستان سعدي شيرازي و يارانش بوده است. در اطراف آرامگاه سعدي آرامگاه بسياري از شاعران و عارفان ايراني از جمله شوريده شيرازي قرار دارد.
ارگ كريم خانياين مكان يكي از بزرگترين بناهاي تاريخي خشتي شيراز است كه يكي از زيباترين مكان هاست. نماي بيروني اين پي 12 متر ارتفاع دارد. اين برج كج شده گردشگران را به ياد برج پيزا در ايتاليا مي اندازد. اين برج به دليل وجود آب هاي سطحي در پايين پاشنه آن 30 درجه كج شده است.
باغ ايلخانياين باغ يكي از ديدني هاي شيراز است كه قدمت آن به دوره قاجار مي رسد. باغ ايلخاني يادگار محمدقلي خان ايلخان قشقايي است كه در محله سه باغ شيراز قرار دارد.
باغ مسطحاين باغ را باغ قراچه نيز مي نامند كه بسيار جذاب و ديدني است. شهري كه در تمام طول سال مي توان مسافران و گردشگران خارجي زيادي را در آن ديد. شهري كه به خاطر صنايع دستي، سوغات، غذا و جاذبه هاي گردشگري در سرتاسر جهان مشهور است. اگر در اين شهر زندگي مي كنيد و يا مي خواهيد در طول سفر در مناطق ييلاقي اين شهر اقامت داشته باشيد، مي توانيد با كمك سپنگا ويلا در شيراز اجاره كنيد.
اجاره ويلاي ارزان در شيرازدر منطقه ييلاقي شيراز كه در حاشيه شهر قرار دارد، ويلاهاي شيك و زيبايي زيادي را مشاهده خواهيد كرد كه اگر به فكر اجاره آنها هستيد، مي توانيد به راحتي با كمك سپنجا اين كار را انجام دهيد. اجاره ويلا و اقامتگاه هاي حومه شهر به افراد ساكن شيراز كمك مي كند تا آخر هفته خوبي داشته باشند. همچنين اجاره اين نوع اقامتگاه براي مسافران كمك مي كند تا علاوه بر لذت بردن از جاذبه هاي گردشگري شيراز، اقامتي متفاوت در شيراز را تجربه كنند.
قيمت اجاره ويلا شيك در شيرازيكي از مسائل و دغدغه هاي اصلي افرادي كه به فكر اجاره خانه هاي حاشيه شهر در شيراز هستند قيمت اين ويلاها است. ويلاهاي گران قيمت و پر امكانات زيادي وجود دارند كه ممكن است گران باشند، اما ويلاهاي شيك و تميز زيادي هم هستند كه قيمت مناسبي دارند.
اگر قصد سفر به شيراز را داريد و به فكر اجاره ويلا در شيراز با قيمت مناسب و متفاوت هستيد، اجاره باغ در شيراز مي تواند تجربه اي منحصر به فرد و جديد براي شما باشد. با هزينه اي ناچيز مي توانيد باغي را در شيراز اجاره كنيد. همچنين مي توانيد در اين زمينه با مشاوران و كارشناسان ما صحبت كنيد.

منبع:https://www.destinationiran.com/fa/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.