اجاره روزانه سوئيت و خانه در تهران و اطراف پايتخت!

۵ بازديد

تهران، پايتخت ايران، آنقدر جذاب است كه مي توان بارها آن را به عنوان مقصد سفر انتخاب كرد. انتخاب يك شهر مدرن و شلوغ براي سفر ممكن است غير منطقي به نظر برسد. شهري پر از خيابان هاي شلوغ و يافتن فضايي آرام و آرام در آن آسان به نظر نمي رسد.
اما شايد بهتر باشد بدانيم كه تهران شهر شگفتي هاست. شهري پر از كوچه پس كوچه هاي رنگارنگ و قصري باشكوه. بايد بدانيد اين شهر بزرگ را كجا ببينيد تا در دل خود بنشينيد. اگر مي خواهيد مقصد بعدي سفر خود به تهران باشيد، جاي درستي آمده ايد. اين شهر به قدري جذاب و خيره كننده است كه تا آخرين لحظه سفر از آن لذت خواهيد برد و زمان كمي براي ديدن زيبايي هاي ملايم آن خواهيد داشت.
اجاره سوئيت آپارتمان مبله در تهرانقبل از سفر مطمئن شويد كه در كجا زندگي خواهيد كرد. ليست آپارتمان هاي سرايار را ببينيد و سپس با اجاره آپارتمان يا سوئيت مبله به تهران سفر كنيد.
جاذبه هاي تهرانبسته به حال و هوا و آب و هوا، چندين گزينه وجود دارد كه مي توانيد بهترين را براي امتحان انتخاب كنيد. اگر كم و بيش به تاريخ علاقه داريد و از ديدن موزه هاي رنگارنگ و لعاب لذت مي بريد، اولين روز سفر خود را به اين جريان اختصاص دهيد.
اجاره روزانه سوئيت و خانه در تهران
كاخ سعدآباد و كاخ نياوراناز كاخ هاي سعدآباد و نياوران شروع كنيد و به ميدان تجريش برسيد. ميدان ها و خيابان ها خود حرفي براي گفتن دارند پس كمتر وقت بگذاريد تا آنها را ببينيد. بعد از تجريش نوبت به خيابان وليعصر رسيد تا از موزه سينما ديدن كنيم.
باغ اين كاخ خاص و شگفت انگيز است. شايد براي عده اي عجيب باشد كه در ميان همه فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، شلوغ و شلوغ با چنين صحنه اي مواجه شويم. اما اين موضوع تهران را شگفت زده مي كند. اگر به دنبال چنين جاذبه هايي هستيد پيشنهاد مي كنم كمي به اجاره روزانه خانه در تهران توجه كنيد.
تئاتر شهراسكان مي تواند كيفيت سفر شما را تغيير دهد. هر چه به مركز شهر و نقاط شمالي شهر نزديكتر باشيد، دسترسي بهتري به جاذبه هاي شهر خواهيد داشت. با قدم زدن در خيابان ويليسار نمي توانيد از تئاتر شهر و كافه هاي اطراف آن عبور كنيد.
پارك مالاتپارك ملت نيز مي تواند گزينه بسيار خوبي باشد، البته در مسير رفتن به اين خيابان عجيب و شگفت انگيز، پارك ساعي را نيز خواهيد ديد كه ساكت و زيبا است. جمهوري يكي ديگر از خيابان هايي است كه بايد ديد.
كوچه پس كوچه هاي جمهوري، سعدي و حسن آباد آنقدر نوستالژيك است كه حس مي كني نيم قرن به گذشته سفر كرده اي. خانه هاي دوقلو با درهاي چوبي كوچك، بالكن هاي پر پيچك و حياط هاي رنگارنگ در نوع خود جذاب و چشمگير هستند.
بازار بزرگ تهراندر كافي شاپ محلي خود در ماجراجويي بنشينيد و از حال و هواي شهر به اندازه كافي لذت ببريد. اگر چيزي در مورد بازار بزرگ تهران شنيده ايد و مي خواهيد با اين فضا آشنا شويد، وقت آن است كه چند ساعتي را به خريد اختصاص دهيد. بازار بزرگ تهران قلب تپنده تجارت اين شهر است.
اتاق هاي روشن و رنگارنگ پر از كالا در كنار هجوم عظيم خريداران فضاي جالبي را ايجاد كرده است كه مي تواند براي شما سرگرم كننده باشد. اين تنها بازار جالب تهران نيست و بازار تجريش به اندازه كافي جذاب و جالب است.

http://shahedbam.ir/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D8%B7%D8%B1/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.