اجاره سوئيت در قشم در ايام كرونا و عيد نوروز 1401

۶ بازديد

اين جزيره به دليل تنوع طبيعي منحصر به فردش «عجايب هفتگانه» نام گرفت. اين جزيره به دليل مجاورت با بندرعباس ترافيك سنگيني دارد و همچنين مقصد گردشگران داخلي و خارجي است.
اين جزيره يكي از مكان هاي محبوب براي خريد ارزان است و به همين دليل سالانه افراد زيادي به اين منظور به اين جزيره مي آيند. امروزه با ظهور ويروس كرونا، سفر به اين جزيره بسيار خطرناك شده است و بهترين راه براي پيشگيري از ابتلا به اين ويروس، ماندن در خانه است، اما گاهي اوقات مجبور مي شويد به دلايل ضروري به اين جزيره سفر كنيد.
نكات مهم براي سفر در زمان تاجتوجه داشته باشيد كه سفر با ويروس كرونا كمي سخت است و براي جلوگيري از ابتلا به اين ويروس بايد به نكات زير توجه كنيد، مثلا:
حتما قبل از سفر وضعيت مقصد خود را بررسي كنيد و توجه داشته باشيد كه شهر با رنگ هاي قرمز، نارنجي يا زرد مشخص شده است.اين روزها حتما از ماسك و همچنين ماسك پارچه اي لايه اي استفاده كنيد و در مكان هاي عمومي و شلوغ استفاده كنيد.به اندازه كافي ژل و ضد عفوني كننده دست همراه خود داشته باشيد.داروي كافي همراه خود داشته باشيد تا مجبور نباشيد در طول سفر به داروخانه برويد.آب و غذاي زيادي همراه خود داشته باشيد، زيرا ممكن است در اين روزها رستوران ها تعطيل باشند.فاصله اجتماعي را رعايت كنيد و در مكان هاي شلوغ تردد نكنيد.دست هاي خود را به طور مرتب بشوييد زيرا ويروس كرونا از طريق سطوح آلوده پخش مي شود.با ماشين سفر كنيد زيرا ديگر با افراد زيادي روبرو نخواهيد شد.براي سفر به جزيره قشم اولين و مهمترين نكته اين است كه در سفر يك مكان خوب و امن براي اقامت پيدا كنيد. با توجه به ويروس كرونا، بهتر است سوئيت رزرو كنيد تا هتل، زيرا سوئيت يك فضاي خصوصي است و هيچ كس ديگري مانند هتل حضور ندارد. سعي كنيد سوئيت خود را به صورت آنلاين اجاره كنيد زيرا ديگر لازم نيست براي ديدن آن به مكان هاي مختلف برويد. وب سايت سپنجا به شما اين امكان را مي دهد تا با مراجعه به سايت sepanja.com سوئيت مورد نظر خود را انتخاب كنيد.
جزيره قشم
نكات مهم براي اجاره آپارتمان در قشم در ايام تاجيك آپارتمان كاملا امن و مطمئن اجاره كنيد.اگر با ماشين شخصي سفر مي كنيد، سوئيت با پاركينگ انتخاب كنيد.اگر در اتاق استخر وجود دارد، از آن استفاده نكنيد، زيرا حتي اگر آب را ضد عفوني كنيد، همچنان ممكن است آلوده باشد و ويروس كرونا را به شما منتقل كند.سوئيتي را انتخاب كنيد كه بين شما و مسافر قبلي فاصله زماني داشته باشد، زيرا اين امر به ويژه در هنگام شعله ور شدن تاج بسيار مهم است.دوباره خودتان آپارتمان را ضدعفوني كنيد. تمام دستگيره ها، كابينت ها و شيرهاي آب را ضد عفوني كنيد زيرا به طور مكرر با آنها تماس داريد.ظروف و ظروف را به همراه داشته باشيد و اگر ظروف شخصي نداريد حتما قبل و بعد از استفاده ظروف را با آب و مواد شوينده بشوييد.ملحفه و روبالشي يكي ديگر از راه هاي ضروري براي جلوگيري از شيوع بيماري عروق كرونر قلب است.حتما تمام وسايل و وسايل خانه را از نظر عيب و ايراد بررسي كنيد و در صورت وجود ايراد با صاحب خانه در ميان بگذاريد تا در آينده دچار مشكل نشويد.حتما به محض دريافت شماره اي كه اجاره مي كنيد تحويل بگيريد. در واقع اتاقي كه اجاره مي كنيد براي چند روز امانت است و بايد به خوبي از آن مراقبت كنيد.جزيره قشم يكي از پرجمعيت ترين جزاير با جاذبه هاي گردشگري فراوان است به طوري كه هر ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. اگر مي‌خواهيد روياي مكان‌هاي زيبا و سرگرم‌كننده جزيره را ببينيد، به مكان‌هايي برويد كه فضا باز است و هوا در گردش است، زيرا اين كار در انتشار ويروس كرونا بسيار موثر است.
اجاره لوكس در جزيره قشم
برخي از جاذبه هاي اين جزيرهبام قشماين سقف در قسمت غربي جزيره قشم قرار دارد كه قسمت فوقاني آن از سنگ آهك و قسمت شيبدار آن از ماسه سنگ، مارن و سيلت تشكيل شده است. اين سقف به دليل مناظر زيباي جنگل هاي حرا و سواحل شمالي خليج فارس به يكي از جاذبه هاي گردشگري اين جزيره تبديل شده است.
روستا و بندر لافتاين روستاي تاريخي و باستاني در شمال غربي جزيره قشم قرار دارد. اين روستا به دليل وجود بناهاي مسكوني كه هر كدام داراي حياط مركزي و حفاظي هستند به بندر بادشكن معروف است.
آثار تاريخي زيادي در اين روستا وجود دارد، قلعه پرتغالي ها، قلعه نادري، مدون گنبد نمونه هايي از آثار به جاي مانده از گذشته است و در قبرستان اين روستا كتيبه هايي به قدمت هزاره در يكي از مكان ها وجود دارد. به نمادهاي جزيره قشم تبديل شد.
تنگه چاخكواين تنگه در 70 كيلومتري جزيره قشم و همچنين در نزديكي روستاي چاخوي شارگي قرار دارد. اين تنگه داراي سوراخ ها، دالان ها و اشكال عجيبي است كه ديدن آن ها بسيار دلپذير است.
جنگل هاي حرااين جنگل 200 كيلومتر عرض دارد و درختان آن در آب شور رشد كرده اند و با وقوع پديده مد روز تا دره در آب فرو مي روند. يكي از ويژگي هاي مهم حرا اين است كه آب نمك را تصفيه كرده و به آب شيرين تبديل مي كند. اين جنگل محل زندگي پرندگان مهاجري مانند فلامينگو و پليكان است كه در فصل سرما به جزيره مهاجرت مي كنند.
قبر بي بي مريمقدمت آرامگاه بي بي مريم به سال ۸ هجري قمري برمي گردد، اما آثار او همچنان حفظ شده است، اگر مايل به ديدن آن هستيد، از روستاي با مضمون سنتي جزيره قشم ديدن كنيد. قدمت اين مقبره به قرن هشتم مي رسد و در روستاي تم سونيتي قرار دارد. 

https://www.tourismonline.co/news/109145/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B4%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D9%88-%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%86

Corona Renderer یا کرونا رندر چیست؟

Corona Render یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. Corona دوگانه است. پس سرعت و انعطاف را از موتورهای Biased render و کیفیت و سادگی را ازUnBiased render بدست آورده است. این موتور توسط ondra karlik در سال 2009 توسعه داده شده است. شما با کمک این پلاگین میتوانید به راحتی یک فضا را طراحی کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. پارامترهای سنگین و تنظیمات نور، متریال، شدت فوتون و …، همگی مواردی بود که شما موقع رندینگ کردن با آن درگیر بوده اید که در کورونا همه پارامترهای سنگین حذف شده است و این یک مزیت نسبی برای کورونا محسوب میشود.

کاربرد های کورونا رندر

1- نورپردازی

این موتور رندر نورهای جداگانه مخصوص خود را دارد.LIGHT ,sun light, ies ,نورهای sky همگی از جمله ابزارهای نورپردازی کورونا رندر هستند و میتوان بدون کمترین پیچیدگی از آن استفاده کرد و این منابع نور کم، فرایند نورپردازی را آسان خواهد کرد.

2- دوربین

در ورژن های جدید نرم افزار تری دی مکس دوربین فیزیکال به ورژن های مکس اضافه ‌شده است. با توجه به اینکه کورونا رندر در محیط تری دی مکس اجرا میشود میتوان گفت این پلاگین از تنظیمات دوربین پشتیبانی میکند.

آیا ورزش بر پیشگیری از کرونا موثر است؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.