جاذبه هاي ديدني جنت رودبار

۵ بازديد

جاذبه هاي شگفت انگيز جنت رودباردر كنار رودبار روستايي بسيار زيبا و منحصر به فرد واقع در شهرستان باشكوه و گرانبها رامسر قرار دارد. احتمالاً اولين كاري كه براي سفر به اين منطقه و اجاره ويلاي مبله در آن انجام مي دهيد، تحقيق و ديدن عكس خواهد بود. او در كنار رودبار آنقدر زيباست كه عكس هايش شبيه نقاشي است و كافي است آن را از نزديك ببينيد تا اين زيبايي را باور كنيد.
اگر قصد سفر داريد، اين منطقه بكر و زيبا را در اولويت سفر خود قرار دهيد، از منطقه فوق العاده ارزشمند و باارزش ديدن كنيد و خاطرات خوشي را براي خود به يادگار بگذاريد. در جنت رودبار مي توانيد از طريق سپنجا ويلاي مبله اجاره كنيد. سپنجا يكي از وب سايت هاي اجاره آنلاين ويلا، سوئيت و آپارتمان در سراسر ايران است. در ادامه شما را با منطقه جنت رودبار بيشتر آشنا مي كنيم. با ما بمان.
بهشت رودبار رامسربراي رسيدن به ويلاي مبله خود در جنت رودبار بايد بدانيد كه اين منطقه در 60 كيلومتري جنوب غربي رامسر قرار دارد. دشت و دره زيبا در كنار روستاي زيباي جنت رودبار زيبايي فوق العاده اي ايجاد كرده است.
براي رسيدن به اين روستاي رنگارنگ بايد از جنگل دالخاني گذشت و اين مسير به تنهايي زيبايي فوق العاده اي دارد. مي توانيد به جنت رودبار برويد و در اين منطقه ويلايي مبله اجاره كنيد و چشم انداز زيبا و آب و هواي بي نظير آن را ببينيد و ماه ها خستگي خود را برطرف كنيد. آب و هواي اين روستا در فصول گرم سال خنك است و مي توانيد از حضور خود در فضاي بهشت ​​رودبار نهايت استفاده را ببريد و لذت ببريد.يكي از ويژگي هاي روستاي جنت رودبار مزارع گل گاوزبان است. اين مزارع كه به يكي از مراكز توليد گل گاو زبان تبديل شده اند، امروزه بسيار پر طرفدار هستند و مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين گل گاوزبان را ببينيد.جاذبه ها و جاذبه هاي گردشگري بسيار ديگري نيز در اين منطقه وجود دارد كه در ادامه به آن ها مي پردازيم.
امكانات و جاذبه هاي جنت رودبارقبل از اجاره ويلاي مبله در هر منطقه، افراد زيادي با اين مكان و جاذبه هاي آن آشنا مي شوند و با آن آشنا مي شوند. در اين مطلب به معرفي جاذبه هاي جنت رودبار پرداخته ايم تا بتوانيد انتخاب خوبي براي اجاره ويلاي مبله داشته باشيد.جنگل دالخانيهمانطور كه قبلا گفته شد در ورودي ويلاي مبله اي كه رزرو كرده ايد بايد از رامسر مسافتي را طي كنيد تا به بهشت ​​رودبار برسيد. براي رسيدن به مقصد بايد از جنگل دالخاني عبور كنيد. اين مسير به قدري زيباست كه شما را براي رسيدن به منطقه اي زيباتر آماده مي كند.آبشار بهشت ​​رودباريكي ديگر از جاذبه هاي اين منطقه آبشارهاي زيباي آن است. با اجاره ويلاي مبله در جنت رودبار مي توانيد هر روز از يكي از اين آبشارها ديدن كنيد. آبشارهاي اين منطقه عبارتند از آذرك، هيسيان، سياسارت، بازار ريش، خوشكا، چادر، حسينيه و...
گياهان دارويي
همانطور كه قبلا ذكر شد، جنت رودبار با داشتن مزارع زبان گياهي به يكي از معروف ترين مناطق توليد اين گياهان تبديل شده است. با اجاره ويلاهاي مبله در اين منطقه مي توانيد گل گاوزبان را جمع آوري كنيد و از اين مزارع زيبا ديدن كنيد.
ديدني هاي جنت رودبارجشنواره گل گاوزبان
در سال هاي اخير روستاييان جشنواره اي به نام جشنواره رعد و برق را در ماه ژوئن برگزار مي كنند. همانطور كه گفتيم روستاي جنت رودبار يكي از مناطقي است كه به مركز توليد گل گاوزبان معروف است.در اين جشنواره علاوه بر جشن ها، رقص هاي سنتي، موسيقي و ... تبليغ و فروش صنايع دستي و سوغات مي باشد. به همين دليل بسياري از گردشگران علاقه مند به بازديد و اجاره ويلاي مبله در جنت رودبار هستند.كوهنوردياگر به كوهنوردي علاقه داريد مي توانيد به بهشت ​​رودبار برويد. ويلاي مبله خود را در اين منطقه اجاره كنيد، روز خود را با پياده روي و كوهنوردي در هواي خنك و خنك اين روستا آغاز كنيد.

منبع:https://shahedbam.ir/%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1/

جاذبه های گردشگری ایسلند

۱- کلیسای هالگریم (Hallgrims*******kja)

کلیسای هالگریم در سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۶ ساخته شد و به افتخار هالگریمور پتورسون، از شعرای ایسلند، به این نام خوانده می‌شود. طراحی متمایز کلیسا از کوه‌ها، یخچال‌های قطبی و ستون‌های بازالتی آتشفشانی که در سراسر چشم‌اندازهای کشور ایسلند دیده می‌شوند، الهام گرفته شده است. این کیسای لوتریانیسم با ۷۴٫۵ متر ارتفاع، یکی از بلندترین سازه‌های کشور به شمار می‌رود و روی تپه‌ای بر فراز شهر ریکیاویک، پایتخت ایسلند، قرار دارد. در جلوی کلیسا، مجسمه «لیف اریکسون»، کاوشگر اسکاندیناویایی، نخستین فرد اروپایی‌ که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد، قرار دارد.

غذاهای معروف ایسلند

۱- هارفیسکور Harðfiskur

Harðfiskur (که به معنای واقعی کلمه به “ماهی سخت” ترجمه می شود) یک غذای محبوب ایسلندی است. این ماده از ماهی ، گوساله یا گرگ است که در هوای سرد ایسلند خشک می شود تا زمانی که توسط باکتری ها بهبود یابد. مردم محلی آن را به عنوان یک میان وعده با پروتئین بالا یا در نمک و کره ریخته می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.