جاذبه هاي ديدني رودبار

۴ بازديد

جاذبه هاي ديدني جنت رودباردر كنار رودبار روستايي بسيار زيبا و منحصر به فرد قرار دارد. اين روستا در تالاب شگفت انگيز رامسر واقع شده است. شايد اولين كاري كه بايد براي سفر به اين منطقه و اجاره ويلاي مبله انجام داد جستجو و مشاهده عكس ها باشد. تصاوير شبيه به نقاشي هستند زيرا منطقه كنار رودبار بسيار زيبا است. براي باور، بايد اين زيبايي را از نزديك ببينيد.
اگر قصد سفر داريد، اين منطقه بكر و زيبا را در اولويت سفر قرار دهيد و از مناطق ارزشمند و ارزشمند ديدن كنيد تا خاطرات خوشي از خود به جاي بگذاريد. شما مي توانيد در جنت رودبار ويلاي مبله از سپنجا اجاره كنيد. سپنجا يكي از وب سايت هاي اجاره آنلاين ويلا، سوئيت و آپارتمان در سراسر ايران است. در زير به بررسي دقيق منطقه جنت رودبار خواهيم پرداخت. با ما بمان.
تالاب كنوانسيون رامسر منطقه بهشت ​​رادواربراي رفتن به ويلاهاي مبله جنت رودبار بايد بدانيد كه اين منطقه در 60 كيلومتري جنوب غربي رامسر است. دشت ها و دره هاي زيبا در كنار روستاي زيباي جنت رودبار زيبايي شگفت انگيزي را به وجود آورده است.
براي رسيدن به اين روستاي رنگارنگ بايد از جنگل دالكاني گذشت و اين مسير به تنهايي زيبايي فوق العاده اي دارد. با سفر به جنت رودبار و اجاره ويلاي مبله در اين منطقه مي توانيد با مناظر زيبا و آب و هواي بي نظيرش خستگي ماه ها را برطرف كنيد. آب و هواي اين روستا در ماه هاي گرم سال خنك است و مي توانيد از حضور خود در فضاي بهشتي رادبار نهايت لذت را ببريد.يكي از ويژگي هاي روستاي جنت رودبار گل گاوزبان است. اين مزارع كه به يكي از مراكز توليد گل گاو زبان تبديل شده اند، امروزه بسيار محبوب هستند و مي توانيد با كيفيت ترين گل گاوزبان را ببينيد.جاذبه ها و جاذبه هاي بسيار ديگري نيز در اين منطقه وجود دارد. در زير توضيح داده شده است.
امكانات و جاذبه هاي جنت رودبارقبل از اجاره ويلاي مبله در هر منطقه اي، بسياري با موقعيت و جذابيت آن آشنا مي شوند. در اين مطلب به معرفي جذابيت جنت رودبار پرداخته ايم تا بتوانيد انتخاب خوبي براي اجاره ويلاي مبله داشته باشيد.جنگل دالكانيهمانطور كه قبلا گفته شد، در ورودي ويلاي مبله اي كه رزرو كرده ايد، براي رسيدن به بهشت ​​لودوار بايد مسافتي را از تالاب رامسر طي كنيد. براي رسيدن به مقصد بايد از جنگل دالكاني عبور كنيد. اين مسير به قدري زيباست كه مي توانيد به مناطق زيباتري برسيد.آبشار Paradise Sladobarيكي ديگر از جاذبه هاي اين منطقه آبشار زيباي آن است. با اجاره ويلا مبله در جنت رودبار مي توانيد روزانه از يكي از اين آبشارها ديدن كنيد. آبشارهاي اين منطقه عبارتند از آذرك، هيسيان، سياسر، بازار ريچه، كوشك، چادر و حسينر.
گياهان دارويي
همانطور كه قبلا ذكر شد، جنت رودبار با داشتن مزرعه زبان گياه شناسي به يكي از معروف ترين مناطق توليد اين گياهان تبديل شده است. با اجاره ويلاي مبله در اين منطقه مي توانيد گل هاي گل گاوزبان را جمع آوري كنيد و از اين مزارع زيبا ديدن كنيد.
جاذبه هاي گردشگري جنت رودبارجشنواره گل گاوزبان
اين جشنواره علاوه بر برگزاري جشن ها، به معرفي و فروش رقص هاي سنتي، موسيقي و ... صنايع دستي و سوغات مي پردازد. به همين دليل گردشگران زيادي علاقه مند به بازديد و اجاره ويلاهاي مبله در جنت رودبار هستند.سنگ نوردياگر از علاقه مندان به كوهنوردي هستيد مي توانيد به بهشت ​​رودبار برويد. يك ويلاي مبله در اين منطقه اجاره كنيد و در هواي خنك و خنك اين روستا روز خود را به پياده روي يا كوه نوردي آغاز كنيد.

https://shahedbam.ir/%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1/

مالدیو شگفت انگیز

مالدیو کجاست؟ ۱۰ دیدنی اصلی و نکات جالب

مالدیو کشوری جزیره‌ای در اقیانوس هند و در در جنوب غربی هند و پایتخت آن ماله است. مالدیو کشور شن های سفید، آب های زلال و درختان نخل است که به آن بهشت کوچ گفته میشود. کشور مالدیو به طور دقیق از ۱۱۹۲ جزیره تشکیل شده است که این جزایر در منطقه ای به وسعت ۹۰ هزار کیلومتر مربع توزیع شده اند. از میان این جزایر مالدیو، تنها ۲۰۰ جزیره مسکونی می باشد و از بین آنها نیز تنها ۹۰ تا ۱۰۰ جزیره امکان پذیرش گردشگر را دارا می باشد. این کشور یکی از کم ارتفاع ترین نقاط جهان است و گفته میشود تا ۳۰ سال دیگر این کشور به زیر آب فرو خواهد رفت و همین امر شاید جذابیت این کشور را دوچندان کرده باشد. در ادامه این کشور را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

مالدیو در میان رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان است. این کشور دارای ۲۶ جزیره مرجانی است که از زیباترین جزایر، سواحل، آب‌های آبی رنگ و موجودات دریایی برخوردار هستند. شما میتوانید بدون ویزا به این کشور سفر کنید و ویزای فرودگاهی برای ورود به این کشور کفایت میکند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.