نحوه اجاره سوئيت در تبريز در عيد نوروز ۱۴۰۱

۳ بازديد

تبريز يكي از شهرهاي تاريخي ايران است. اين شهر به دليل داشتن آب و هواي عالي و جاذبه هاي گردشگري سالانه، پذيراي گردشگران از بسياري از نقاط كشور است. تبريز به دليل شيوع ويروس كرونا در جهان يكي از شهرهاي صنعتي زيبا بود و شرايط زندگي تغيير كرد و سفر و مسافرت در آن دوران نيز از اين قاعده مستثني نبود. اين روزها بهتر است فقط زماني سفر كنيد كه مجبور به سفر سخت باشيد.
اگر قصد سفر به تبريز را داريد، بهتر است قبل از سفر همه جوانب را ارزيابي كنيد تا بيشترين بهره را از سفر ببريد. يكي از مواردي كه بايد در نظر بگيريد، اجاره مكان مناسب براي اقامت در سفر است.


تماس با افراد مبتلا به بيماري عروق كرونر قلب را كاهش دهيد
به ياد داشته باشيد كه مكاني را انتخاب كنيد كه در آن تمام پروتكل هاي بهداشتي رعايت شود و بتوانيد به راحتي در آنجا بمانيد. مي توانيد هتل ها، مسافرخانه ها و سوئيت ها را به عنوان محل اقامت در نظر بگيريد. از ميان اين گزينه ها، سوئيت ها نسبت به هتل ها و مسافرخانه ها شلوغ كمتري دارند، بنابراين نسبتا سالم هستند.
توصيه مي شود قبل از استقرار در سوئيت از ضد عفوني شدن كامل محيط داخل سوئيت اطمينان حاصل كنيد. اين به اين دليل است كه افرادي كه قبل از ابتلاي شما در اين سوئيت زندگي مي كردند ممكن است آلوده شده باشند. براي رزرو سوئيت مناسب با پروتكل سلامت خود مي توانيد به سايت sepanja.com مراجعه كنيد.
سوئيت اجاره اي مناسب در تبريز
شهر تبريز در تمام طول سال پذيراي گردشگران است و سوئيت هايي را براي مسافران ارائه مي دهد، بنابراين يافتن سوئيت در اين شهر كار چندان سختي نيست. سوئيت را مي توان هم به صورت مستقيم و هم در غياب اجاره كرد.
براي اجاره سوئيت در دوره كرونا دقت و احتياط بيشتري لازم است. قبل از انتخاب سوئيت، توصيه مي شود موارد را براي تاييد اقامت بررسي كنيد. اين شامل:
قبل از سفر وضعيت شهر را كه قرمز، زرد يا وض عقتت است بررسي كنيد. اگر وضعيت شهر خطرناك است، بايد سفر خود را لغو كنيد، اما اگر براي كار يا راحتي مجبور به سفر هستيد، بايد موارد زير را در نظر بگيريد:مطمئن شويد كه محل اقامت شما 100% ضدعفوني شده است و حتما از صاحب سوئيت در اين مورد سوال كنيد.بهتر است سوئيتي را اجاره كنيد كه چند روز خالي باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط دانشمندان، ويروس كرونا به مرور زمان ناپديد مي شود، بنابراين اگر آخرين مسافر چند روز قبل از اقامت خود را ترك كند، كمتر به ويروس كرونا مبتلا مي شود.قبل از اجاره سوئيت، حتماً امكانات را به دقت بررسي كنيد و در صورت وجود مشكل در امكانات، به صاحبخانه اطلاع دهيد. به اين ترتيب، هنگام تخليه نيازي به پرداخت خسارت نيست.سوئيت را مستقيماً پس از اقامت خود ضد عفوني كنيد، حتي اگر قبل از اقامت آن را ضدعفوني كرده باشيد. جاذبه هاي تبريز در دوران كرونا
شهر تبريز در صنعت گردشگري رونق داشت، اما با ظهور ويروس‌هاي خاص كرونا، تحت تاثير قرار گرفت و رو به افول گذاشت و سفر در سراسر كرونا به هيچ وجه توصيه نمي‌شد. اما در شرايط خاصي اگر عده اي مجبور به سفر به اين شهر هستند و قصد سفر دارند، بهتر است به مناطقي بروند كه خطر ابتلا به بيماري عروق كرونر قلب پايين است.
كوه عينالي: كوه عينالي يكي از انتخاب هاي عالي براي كساني است كه عاشق طبيعت و كوهنوردي هستند. خطر ابتلا به ويروس كرونا بسيار كم است زيرا جريان هوا در اين منطقه و محيط بسته نيست. اگر به تله كابين علاقه داريد، از تله كابين در اين منطقه لذت ببريد.ائل گلي (شاهگلي): اين پارك تاريخي يكي از ديدني ترين پارك هاي شهر با كاخ ها، شهرك هاي بازي، دامنه ها و زمين هاي گلف است. در اطراف پارك، كافه ها و رستوران هايي وجود دارد كه در روز كرونا اصلا توصيه نمي شود.روستاي كندوان: اين روستا كه در 60 كيلومتري تبريز قرار دارد، يكي از جاذبه‌هاي جهاني تبريز است، روستايي صخره‌اي با خانه‌اي در مركز صخره‌اي كه اين منطقه را براي گردشگران جذاب‌تر كرده است.گامتاپ: تنها كوير آزالبيجان شرقي گامتاپه است كه از تپه هاي شني تشكيل شده است. مساحت اين كوير حدود 6 كيلومتر مربع است و در طول روز به دليل آفتاب بسيار گرم مي شود.جنگل هاي ارسباران: اين جنگل ها كه در مرز ايران و ارمنستان واقع شده اند، مراكز حيات وحش ايران ناميده مي شوند و آب و هواي كوهستاني دارند.پارك ملي كانتال: در نزديكي مرز ايران و ارمنستان قرار دارد و زيستگاه حدود 350 گونه جانوري است و پوشش گياهي منطقه متنوع است. رهبران حرفه اي بايد در كنار شما باشند زيرا ممكن است با حيات وحش روبرو شويد. رعايت دقيق فاصله اجتماعي و همراه داشتن ماسك و مشروبات الكلي توصيه مي شود.آبشار اسكندر: اين آبشار كه به آبشار ماركيان نيز معروف است، يكي از ديدني هاي تبريز است. اين آبشار براي صخره نوردي در زمستان و پاييز عالي است، اما بدون يك رهبر حرفه اي خطر گرفتار شدن در برف و يخ را داريد.

http://www.majalesafar.com/websites/tabriz-sepanja/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.